ارزانترین موبایل 4g
نوشته شده توسط : علی

این کمپانی فرآیند توسعه موبایلی جدید از سری میان رده A را مجهز به تکنولوژی 5G آغاز کرده است. نام مدل این دستگاه SM-A426B است که با در نظر داشتن الگوی همیشگی سامسونگ در نام‌گذاری، به احتمال زیاد به گوشی گلکسی A42 5G اشاره دارد. هنوز مدرکی مبنی بر حضور نسخه‌ای غیر 5G از این موبایل در دسترس نیست، ولی به احتمال قوی سامسونگ نسخه معمولی گلکسی A42 را هم به صورت همزمان راهی بازار خواهد نمود.

این موبایل میان رده ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت، که قطعا مزیتی بزرگ در زمینه موبایل‌های میان رده فعلی سامسونگ محسوب می‌شود. موبایل تنها در ظرفیت ۶۴ گیگابایتی قابل خریداری است. گویا سه رنگ خاکستری، مشکی و سفید نیز رنگ‌های در نظر گرفته شده برای این موبایل جدید هستند.

همانطور که می‌دانید موبایل‌های 5G به طور کامل از شبکه‌های 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کنند، ولی در هر صورت گوشی‌های جدید در دو دسته جداگانه مجهز به 5G و معمولی مانند روانه بازار می‌ گردند. شاید در سال ۲۰۲۱ این موضوع تغییر کرده و تنها موبایل‌هایی که به فناوری ارتباطی 5G مجهز هستند سبد خرید مردم را پر کنند. بدون تردید طی ماه‌های آینده بیشتر در مورد نسل جدید سری A سامسونگ گلکسی خواهیم فهمید.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: